vrijdag 12 augustus 2016

Terug van vakantie


Je hebt er zo lang naar uitgekeken. Dan is het eindelijk zo ver........ en na 2,5 week vraag je je af 
of wérkelijk al weer voorbij is?! Je weet dat de tijd snel gaat maar in deze vakantie.....!

Gelukkig hebben we de foto's nog en kunnen we nog héél lang nagenieten. 

Want wat was het prachtig in Schotland. 
Het weer zat sóms tegen (dat weet je van tevoren) maar vaak genoeg
 hadden we ook een mooie dag. We reden van B&B naar B&B, steeds voor 2 nachten en hebben zo, met onze eigen auto, een prachtige rondreis door Schotland gemaakt. 

Uiteraard véél foto's gemaakt en ik laat jullie lekker mee genieten.




....schapen, schapen en nog eens schapen! Ze hadden altijd voorrang, gingen nergens voor aan de kant.


Prachtige korstmossen en verweerde stenen overal aan de stranden .....


..... je zou ze zo meenemen..



en van die mooie, verstilde watertjes.


  

Uiteraard zagen we ook Loch Ness, maar geen monster.....

                                                                                                       

Het regent veel in Schotland, maar het is ook niet voor niets zo mooi groen.

                                                                                                       



Prachtig Edinburgh. Eén dag is echt te weinig!






       


Het mooiste kasteel van Schotland: Dunrobin Castle.
 Binnen mochten helaas geen foto's gemaakt worden.
Jammer, want het was zó móói.....!!!



Ook de tuin van Dunrobin Castle is prachtig.


ruïnes, veel ruïnes. Indrukwekkend!





Uiteraard véél pipers gezien en gehoord.
Prachtige muziek; een heel aparte techniek.






Daar kun je natuurlijk niet omheen :-)
Whisky!
( Not my cup of tea !)



Prachtige adressen om te logeren!




Ook dit huis was een logeeradres. Kun je je voorstellen dat we genoten?


Dat was mijn "vakantie post"; hopelijk vonden jullie het leuk.

Volgende keer weer een "normale" post.

Groetjes, 
Marry

13 opmerkingen:

  1. Wauw wat ontzettend mooi daar, ik zit echt te genieten van je sfeervolle foto's:) De foto van het schaap vind ik ook echt een plaatje! Dat je hebt genoten straalt van de post af, heerlijk!

    Geniet nog lekker na!
    lieve groet, Tjits


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige foto's . Ik zie wel dat Jullie heel veel gezien hebben. Het staat bij mij ook hoog op mijn verlanglijstje. What Gaat zo'n vakantie toch snel he? Vandaag is het onze laatste dag dus morgen weer werken.
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Echt doen hoor! Schotland is echt de moeite. Werkze maar weer :-)

      Verwijderen
  3. Zucht...ik merk dat mijn wensenlijstje steeds langer wordt....ook hier zou ik heel graag een keer naartoe willen. Wat is het daar mooi zeg...je hebt het ook heel fraai vastgelegd.

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, mijn droomreis!
    En jij hebt me heel blij gemaakt met deze foto's.
    Ooit gaan wij ook!
    Groetjes Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende foto's. Wij zijn ook liefhebbers van schotland ( ook al geweest) mooie logeeradressen.
    Groetjes wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende foto's. Wij zijn ook liefhebbers van schotland ( ook al geweest) mooie logeeradressen.
    Groetjes wil.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat klinkt als een heerlijke vakantie. Schotland is zo mooi. Ik ben er twee keer geweest; één keer alleen in Edingburgh voor drie dagen en nog eens drie dagen rondreis door de Highlands.
    Ik wil je overigens bij deze ook even complimenteren met de reportage bij Benita. Wat hebben jullie een mooi en gezellig huis. Ik ga je volgen, hoor.
    Lieve groet,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi zeg! Stoer en ruig, héél anders dan de Provence :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik kan nog steeds niet geloven dat ik niet weet waar ik moet beginnen, mijn naam is Juan, ik ben 36 jaar oud ik kreeg de diagnose genitale herpesziekte, ik verloor alle hoop in het leven, maar net als alle andere zocht ik nog steeds naar een genezing zelfs op internet en daar ontmoet ik Dr. Ogala ik kon het eerst niet geloven maar ook mijn schok na enige toediening van zijn kruidengeneesmiddelen ik ben zo blij om te zeggen dat ik nu genezen ben ik moet dit wonderbaarlijke delen ervaring, dus ik zeg tegen alle anderen met genitale herpesziekten, neem voor een beter leven en een beter milieu contact op met Dr ogala via e-mail: ogalasolutiontemple@gmail.com je kunt ook bellen of WhatsApp +2348052394128

    BeantwoordenVerwijderen
  10. If you choose to visit MMOWTS, there will be no worries. If you are missing any D2R Items, you can buy them directly there. The operation is simple and convenient.

    BeantwoordenVerwijderen